Skogspromenad

Vardag / Permalink / 0
Tja!

Här är lite bilder från promenaden med mamma och Nellie. Idag har jag jag chillat heela förmiddagen eftersom alla jobbar eller är i skolan, så finns inte så mycket att göra. Klockan tre ska jag iallafall till in till Jakobstad för att fika med Emilia som är hemma på samma gång som jag (yeeeeyyy) men som annars studerar i Umeå. Efter det borde jag gå till bilskolan och ändra en tid jag har 12 december men kommer inte att vara hemma då...åå så jobbigt att ha sista skedet kvar och bo utomlands, vill ha det överstökat! Ikväll är det ju också Idol (mina favoriter är btw. Simon och Amanda, den jag minst gillar är Martin...fattar inte grejen med honom) så då tänkte jag vara hemma och kolla idol och senare eventuellt åka med Isa till stan och sätta oss vid O'learys men får se om jag orkar. 
Till top