Skaldjurspasta, photoshop och hittad cykel!!

Vardag / Permalink / 2
Hej!

Just nu är jag ju inte bäst på att blogga men ska försöka bli bättre! Förra helgen var jag iallafall och åt på 1854 igen med Nicolina och åt goooodaste skaldjurspastan i livet...mmhh! 

Idag hade jag en lektion i photoshop men valde att stanna hemma och ladda ner photoshop istället och sitta och leka lite. Annars sitter man tre personer vid en dator så kändes mer effektivt att sitta här hemma och slippa två timmars bussresa också. Ni ser ju hur fin Simon blev hahahaha döör...bilden längst ner är också redigerad men den är ju snäppet seriösare. Borde skaffa mus till datorn dock. Ikväll har jag varit och gymmat ben med Olivia och det är så sköön känsla efteråt. Hade typ glömt hur skön kroppen är direkt efter gymmet (inte två dagar efter!!!!!) när jag endast sprungit i sommar. Är iallafall på bra gång med 3-4 träningspass/vecka! 

Simon kom också hem igår efter att ha varit borta i 1 1/2 vecka, saknat honom jättemycket så ääntligen! Han fick till och med frukost på sängen imorse och nu skall han få en ansiktsbehandling deluxe med bland annat produkterna på bilden längst ner som jag köpte för nån vecka sedan. Imorgon är jag ledig och då fyller Olle-gulle så ska ut och gå med henne på förmiddagen och på kvällen blir det väl idolmys med simppiboi!

Ps. Har hittat cykeln!!!!! När jag kom hem från skolan igår så gick jag och en klasskompis och letade lite, bara för att vi inte hade bråttom någonstans och jag berättat att min cykel blivit stulen/förflyttad till rom. Kollade där jag redan hade gått och letat men gick även längre in i en "gränd" där det var en konstig cykelparkering och plötsligt ser jag den!! HAAHA heelt otroligt när jag letat typ överallt förutom just där och trodde verkligen inte att den skulle vara på det stället, men jag är jätteglad!
 
#1 - - Dixi Wonderland:

Maten såg fantastisk ut :)

Svar: Den smakade fantastisk också!! :)
Lovisa Sundstedt

#2 - - Bettan:

Hahah gillar att simp fick nagellack :D

Svar: haha jaaa :DD
Lovisa Sundstedt

Till top