JAG HAR BOKAT HEMRESA!!!

Vardag / Permalink / 0
 
 
 
(bilder på Olivia och mig från i somras)
Hejdan! Idag har varit en bra och en dålig dag. Vi börjar med det dåliga:

-När jag steg ur bussen och skulle gå till cykeln för att cykla hem så var den borta! :( Pågår byggarbete där så de har flyttat lite cyklar hit och dit men efter att ha letat i 45min gick jag hem. Så stulen eller flyttad är den men jag hittade den ingenstans så får försöka igen nån annan dag :(
- Det har varit jättekallt idag så jag har frysit hela dagen
- Vi hade en tråkig föreläsning om genus

Bra:
- Efter att jag kom hem från skolan gick jag och gymmade med Olivia för första gången sedan i våras någon gång. Var kul och nu efter är det superskönt i kroppen!
- Tog en varmdusch i 20 min
- Har lackat naglarna med mitt nya nagellack som jag köpt idag, och köpte också en makeup svamp som ska bli kul att testa.
- Har haft hårinpackning i 1 1/2 timme (har aldrig det, braa Lovisa) och har även haft ansiktsmask
- JAG HAR BOKAT HEMRESA från den 26:e oktober till 1:a november!! Ska bli suuperuberjättekuul! Har inte varit hemma sedan början av augusti så det kommer vara awesome! Flyger till Vasa måndag 26:e och kommer dit 20:25 så kommer troligtvis att sova över hos mina kompisar eller bror då och dagen efter blir det Ollistisdag, oohyeah!

Så ett bra slut på dagen blev det ju iallafall, och nu har jag tänt ljus, gjort te och ska se på PH! 
Till top