Huomenta!

Vardag / Permalink / 0
HEEEEJ!

Resan igår gick bra. Träffade också på två klasskompisar från gymnasiet på Arlanda vilket var jättetrevligt! Det fanns dock inga doftljus på Bath and Bodyworks :( men de kommer att få in om typ en månad så jag får köpa när jag åker hem till jul istället. Köpte iallafall favorit-juicen från Joe & the juice med bland annat passionsfrukt, äpple och ingefära. När jag sedan landade i Vasa och startade telefonen hade jag fått massor med meddelanden från Pappa och Olivia som kollade på Simons match som han hade mot Örebro och där stod det först:
Simon gjorde mål!!!
Yeee mål för Simppi!!
Läste jag de senare meddelandena stod det:
Simon fick armbåge i huvudet..
Simon ut från plan för att sy såret

Jag blev jätteglad och jätteorolig på samma gång, yess och usch. Det blev två stygn iallafall...men han spelade vidare och när jag pratade med honom så var det inte så farligt som jag trodde som tur var! Hahah är iallafall suuperglad över att han gjorde mål! Såååja!! Inatt har jag sovit hos brorsan och hann också träffa tjejkompisarna igår en liten stund, kunde knappt sova inatt för jag är så taggad för idag!! Har precis ätit frukost och druckit kaffe och ska nu hoppa i duschen och bege mig till Isabellas för häng och eventuellt lite shopping på stan. Hörs!
Till top