Onsdag

Vardag / Permalink / 0
Två bilder från när jag var i Finland och fikade med min fina vän Emilia som nu pluggar på Umeås Universitet.

Hej!
Idag har vi haft presentation av det stora projektet i skolan. Det gick väl bra och nu är det ööööööver vilket är så otroligt skönt!! Men är förkyld och har haft lite feber till och från igår så åkte hem efter presentationen för var helt skakig och svag (inte p.g.a. nervositet då hah). Så efter att jag vilat en stund här hemma tog vi tag i det jobbiga och började leta lägenhet i Norrköping. Jag ringe 20 hyresvärdar och Simon ringde till kanske 10, och inte en enda ledig etta eller tvåa! Åååh blir så trött på det hela... av att inte veta riktigt vad jag vill göra nu i fortsättningen och var Simon kommer bo efter nyår eller var jag själv kommer att bo. 

Aja, nu är det PH som gäller och ny dag och ny period imorgon!

Ps. Kom ihåg att rösta på Simon Skrabb till årets mål HÄÄÄÄÄÄÄÄR (röstningen avslutas fredag).
Till top