Galaklänningar

Vardag / Permalink / 6
Tjena!

Idag har jag varit i skolan och vi har förberett oss för den stora presentationen imorgon. Har jobbat med ett projekt i ca. 8 veckor nu som skall presenteras imorgon så det ska bli intressant. Har dock blivit förkyld och har jätteont i halsen + lock för öronen efter att jag flög i söndags...och det har bara blivit värre men hoppas det går över när förkylningen släpper.

Annars så har jag beställt hem fyra långklänningar haha. OM Simon blir en av de tre nominerade till fotbollsgalan så kommer vi befinna oss i Stockholm på måndag för att gå på fotbollsgalan vilket betyder att jag behöver en galaklänning, haha hjäälp!! Blir det så att han inte blir nominerad så får jag skicka tillbaka dem eller om jag gillar nån extra mycket så kommer jag behålla den ändå.

MEN vet inte vilken som e snyggast?? Den första (röda) gillar jag kanske minst men tänker att den kan va skitsnygg när man väl testar den. Min favorit är nummer två med spetsen.
Men ni måste hjälpa mig välja!! Vilken klänning tycker ni jag ska välja att ha på mig om det blir av? 
#1 - - Anonym:

Klänning nummer två är verkligen supersnygg! Klar favorit!

Svar: (Y) :D min favorit också!
Lovisa Sundstedt

#2 - - Cajsa Forss:

Nummer två och den sista tycker jag är snyggast! ;) hoppas ni får gå på galan :)

Svar: (Y) :D jaa hoppas jag å, sku va så kul!
Lovisa Sundstedt

#3 - - Henkke:

Nr två e to die for *hjärtögon*

Svar: :)
Lovisa Sundstedt

#4 - - Jukka:

Nr. 2 helt klart!!

Svar: japp! :D
Lovisa Sundstedt

#5 - - Gammelmoster i Övik:

Hej Lovisa ! Allt klär en skönhet men jag tycker nog att nr 2 är bäst. Önskar Simon lycka till o ch ni ska ha det så bra . Kram ,kram !

Svar: Hej Gammelmoster i Övik! haha, tack jag tycker också att nr 2 var bäst! Simon hälsar tillbaka, ha det bra kram!
Lovisa Sundstedt

#6 - - Moa:

Hade sista!! Skitsnygg :D:D

Svar: he blir hade svart ;) ha va no snygg hade sista å!
Lovisa Sundstedt

Till top