Avslutningsmiddag och fotbollsgalan!!

Vardag / Permalink / 0
Tja! 

En rolig fredagskväll och avslutning med bästa Olivia och ÅFF-killarna. God mat, och så hann vi även med lite dans på Harrys! Ingen bra idé att vara ute till halv 4 när man är förkyld dock...mådde inte så bra igår haha. Idag har jag och Simon varit ute och gått längs stångån och så har vi städat hela lägenheten, har också hunnit till Olivias och druckit en tekopp och snackat lite.

Har även packat inför stockholm imorgon eftersom SIMON BLEV EN AV DE TRE SOM NOMINERADES TILL FOTBOLLSGALAN FÖR "ÅRETS MÅL", tuuusen tack till alla som röstade!!!!! KOM IHÅG ATT RÖSTA PÅ MÅNDAG OCKSÅ! Så sjukt roligt, tycker verkligen att Simon förtjänar det, han lägger ner så mycket tid och hjärta i fotbollen.

Som tur är har jag fått hem mina klänningar nu också och jag kommer att ha den svarta spetsklänningen, den var sååå snygg!!! Ska bli otroligt intressant och roligt att gå på fotbollsgalan imorgon. Klockan 9 går tåget mot stockholm och så checkar vi in på hotellet, sedan har jag frisörstid klockan 1 och klockan 4 går galabussen mot globen där det först är mingel och sedan mat och efterfest. Galan sänds live på tv4 klockan 20:00-22:00 svensk tid, så hoppas ni tittar! Kom också ihåg att ni måste rösta på Simon under kvällen!! Telefonnummer för att rösta kommer visas på tv4.
Till top