Lever och mår!

Vardag / Permalink / 0
Heeej!
Tänkte meddela att jag fortfarande lever (hejhej farmor och farfar ni behöver int vara orolig 😄haha) min laddare till datorn har dock dött och varje gång jag skall blogga från mobilen tar det otroooligt länge...Men snart blir bloggen som vanligt igen, så fort jag får sladden!
 
Idag har jag varit och ätit till den nya sushirestaurangen i stan tillsammans med sussie och olivia, var supergott! Har också hunnit med lite shopping och köpte ääntligen en klocka för studentpengarna! Blev en från Marc by Marc Jacobs efter många om och men. Imorgon är det ÅFF match så det ska bli spännande (börjar klockan 4 finsk tid) och dom möter Kalmar. Åker dit med spelarfruarna på bilden, Nicolina(som nästan är spelarfru hon också haha) och hennes kompis, ska bli riktigt roligt och vi hoppas såklart på vinst! 
Till top